Service afdeling

 

MegaMove® heeft kwaliteit en service hoog in haar vaandel staan:

  • MegaMove® biedt wettelijke garantie op haar arikelen, ook op onderdelen en arbeidsloon.
  • Alle producten voldoen aan de nieuwste Europese normen.
  • Artikelen worden in de eigen Technische Dienst nagekeken.

Mocht ondanks de hoge kwaliteit van de MegaMove® producten toch iets niet in orde zijn, neem dan even contact op met onze eigen T.D. mensen op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur (pauze van 12.00-12.30 uur).


Wilt u een specialist rechtstreeks spreken bel dan:

 

TEL: 0118-441690 ( normaal tarief )

 

Serviceprocedure
Neem eerst altijd telefonisch contact op, alvorens u een artikel opstuurt voor herstel. Bepaalde storingen zijn eenvoudig op afstand te herstellen, dat scheelt u enorm veel tijd.

  • Indien u de storing niet zelf kunt verhelpen, kunt u het artikel goed verpakt naar ons sturen.
  • Het is ook mogelijk dat wij in overleg met de klant een vervangend onderdeel toesturen.
  • Uitsluitend nemen wij reparaties in behandeling in deugedelijk verpakking en voorzien van een kopie koopbon en een duidelijke klachtomschrijving met uw telefoonnummer, of klik onderaan deze pagina het formulier aan, print het uit en stuur dit ingevuld met het artikel mee.
  • Wij kijken uw apparaat na, repareren het en sturen het binnen 2-5 werkdagen onder rembours terug.

Tarieven op aanvraag.

De bepaling of er sprake is van garantie ligt bij MegaMove Nederland.

  • REPARATIE FORMULIER
    REPARATIE FORMULIER

    Reparatienummer (in te vullen door TD)

    Datum ontvangst (in te vullen door TD)

    AFZENDER

    Naam

    Adres

    Postcode en Plaats

    Telefoon

    Factuurnummer/aankoopbon *

    Ontvanger

    Naam

    BROYEURSPECIALIST / MEGAMOVE

    Adres

    DE HOOGE AKKER…

Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie